Korpa 0 Pretraga Telefon
Naručite telefonom 065/155-055
Dostava
0

Prijava

Nisi registrovan?

Registracija

FAQ

U ovoj sekciji, koju ćemo i dopunjavati, uvrstićemo sva korisna pitanja i odgovore, kako bismo vam eventualno olakšali život. Naravno ne sva pitanja, već samo ona korisna pošto je pitanja bilo mnogo, iz tog razloga smo i mijenjali neke stvari na sajtu. Pa da krenemo:

1.  Kada će mi stići paket ako sad naručim?
2.  Koliko košta dostava?
3.  Kako sve mogu da platim?
4.  Da li isporučujete u Crnu Goru ili druge države?
5.  Šta da radim ako dobijem oštećen paket?
6.  Da li mogu lično negdje da preuzmem?



1. Kada će mi stići paket ako sada naručim?

Ukoliko naručite radnim danom do 14h, očekujte kurisku službu već sutra ili prekosutra od 09 do 15h.
Primjer 1.
- Ako naručite u srijedu do 14h, očekujte brzu poštu u četvrtak ili petak od 09 do 15h 
Primjer 2.
- Ako naručite u četvrtak poslije 14h, očekujte brzu poštu u ponedjeljak ili utorak od 09 do 15h
Primjer 3.
- Ako naručite u petak poslije 14h (kao i u subotu i u nedjelju) paket očekujte u utorak ili srijedu od 09 do 15h

Kako se kuriska služba nalazi između nas MOLIMO VAS da ne čekate posljednji momenat za naručivanje! U većim gradovima je moguće i lično preuzimanje u magacinu i paket shopovima kod kurirskih službi.


2. Koliko iznosi trošak dostave?

Cijena dostave za BiH je 7KM za pakete svih veličina, gdje god se nalazili.
  

3. Koji su načini plaćanja narudžbe?

Naše proizvode moguće je platiti na jedan do dva načina:
- plaćanje pouzećem (kada vam kurir dostavi paket, plaćate samo u gotovini)
- uplatom po predračunu ili fakturi (samo za pravna lica)
- uplatom na naš žiro-račun – UPLATA ZA POKLON (kod ovog načina plaćanja nas prethodno pozovite na 065/155-055 ili na pišite mail na [email protected])

4. Da li isporučujete u druge države?

Nažalost, nismo u mogućnosti da isporučimo paket van BiH, zbog nepredviđenih troškova carine i transporta kao i nemogućnosti naplate otkupa paketa. Ako imate nekoga na teritoriji BiH, možemo tamo poslati paket pa se Vi kasnije organizujete oko isporuke u drugu državu.


5. Šta da radim ako mi stigne oštećen paket ili proizvod ne radi?

Ovakve stvari se dešavaju extremno rijetko, jer provjeravamo artikle prije slanja, ali kako smo i mi živi ljudi u slučaju da pretpostavite da dobijeni proizvod ne radi, savjetujemo vam da ostanete mirni i da pozovete našu tehničku podršku na 065/155-055 i sigurno ćemo sve riješiti u najkraćem mogućem roku. Naša podrška je extra brza i ljubazna, vjerujte čak se i mi iznenadimo koliko su ljubazni. Ako vam je kojim slučajem paket oštećen u transportu pozovite nas u roku od 24h od prijema i samo nam pošaljite par fotografija na [email protected] ili na Facebook, Viber ili WhatsApp i odmah vam šaljemo drugi ili vršimo povrat novca.
 

6. Da li mogu negdje lično da preuzmem paket?

Na vašu žalost, Prodavnica Poklona D.O.O. Banja Luka trenutno nema zemljani maloprodajni objekat, fokusirani smo na WEB i naše proizvode šaljemo ISKLJUČIVO preko kurirskih službi